CADCADCAD

Senaste projektet som tog slut idag innhåll ett så trevligt program som CAD. Det är ett program där du kan rita olika detaljer. Vi skulle göra en hel lägenhet i det programmet. Snacka om jobb.

Första timmarna hade jag paniiik, jag var verkligen svin dålig. Sara konstaterade att det avr för att jag tänkte för mkt. Jag är föör smart helt enkelt ;P

Dagen därpå gick det bättre och klockan 3 kunde jag och min grupp visa upp en färdig lägenhet. Vi hade tom hunnit lägga in en pistol på vardagsrumsbordet :)

Så jämfört med dem som råkade krascha datorer och inte hade samma mått enhet var vi väldigt duktiga :) Men nu är det slut på caddandet för ett tag imorgon är det verkstadsdag med blåtbankning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0