Fika

Undra hur mycket som är nyttigt att fika egentligen?
På två dagar (lördag-söndag) lyckades jag fika 5 ggr!!! Det är inte nyttigt. Men det är ju första advent så då måste man ju få fika.  Men jag har en teori om att om man inte fikar samma fika så bårde det ta ut varandra..
Som i matte, fika är negativt - och två negativa tal blir plus. Så fem minus blir ++- alltså blev det bara en fika som gjorde mig tjock.
Sen kom jag på en annan grej, jag fika igår också (måndag) så då blev det + på alla.
Så totalt har jag haft en jättenyttig helg =)

Ibland är det bra med matte :p

Kommentarer
Postat av: Alex

Tyvärr tror jag inte det funkar så...för då funkar det med mat också och då äter man middag bara en gång i veckan men 0 gånger på 2 veckor :P. Men vill man fika så ska man fika utan att tänka på kalorierna ^^.

2007-12-04 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0