Idol

Fredagkväll var en uuundeeerbaaar kväll...

Det började med att vi skulle se IDOL-finaag hade ju gjort det ;) (och Joel) Men den där dumma tv:n vägrade hitta någon kanal överhuvudtaget så man kan säga att det sket sig... Meeeen.

Då drog vi hem till Joel och Julia. Så när finalen drog igång satt jag, Emma, Frida, Joel, Julia, deras lillerbror och mamma i soffan med godis och frukt redo för en toppenkväll..

Jag är inte något IDOL-fans direkt men finalen måååste man ju bara se!!
och jag måste ärligt säga att dedt var det mest fantastiska jag sett på tv på jättelänge.. kan faktiskt inte komma på något bättre. Maries första låt var ju heeelt underbar!! Jag rös flera gånger om. Å sen Amandas andra låt... så klockren.. Sen avr det väl inte direkt några höjdare men stämningen i soffan var på topp.. nån gång mitt i allt ihop dök Rickard och Flör (hur deet nu stavas) och sen när Kelly Clarksson sjöng var det bara sååå perfekt.. Jag trodde jag skulle dööö jag var verkligen så fångad..

Sen var det dags att få höra vem som hade vunnit. Vi greppade varandras händer och väntade spänt... och då sa den där Jide. "Nu tar vi reklam paus" Fy va vi skrek.. :p
Efter reklam pausen var vi åter laddade och oj vad vi jubla när Marie vann.. Visste för att Julia röstade på Amanda.. Men på nått sett var Marie bäst.. Hon är liksom bäst röst mässigt och det är ju på radion jag ikommer höra henne..


Om du har lagt märke till att jag använt väääldigt många duuubell konsonater är det bara för att under strycka hur braaa det var.. Jag svävade verkligen på moln den kvällen :)

image7

Kommentarer
Postat av: Marmot.

Citat; "Om du har lagt märke till att jag använt väääldigt många duuubell konsonater är det bara för att under strycka hur braaa det var.."

Vet du vad en konsonant är? Det verkar faktiskt inte så.

2008-01-20 @ 18:55:39
URL: http://marmot.blogg.se
Postat av: johanna

Jag har ju börjat industri nu så då behöver man inte hålla reda på konsonanter och vokaler längre..
Men egentligen vet jag.. det blev bara aningen fel.. och hitills är det bara du som varit tillräckligt skärpt för att märka det.

2008-01-22 @ 15:13:38
Postat av: Marmot.

Tillräckligt INTELLIGENT för att märka det.

2008-01-30 @ 10:06:19
URL: http://marmot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0