Alternativ

Jag var på världens bästa möte förra lördagen med världens bästa talare! Synd att du inte var där ;)
Det var ett kvällsmöte med värsta draget, en jättebra konsert och en helt underbartbra talare. Det var Sarah Kelly fårn USA!! som stod för konserten. Så personligt och bra, mitt i konserten sa hon att vi skulle låtsas att vi var i hennes vardagsrum och att ingen fick gå därifrån utan en kram. och till min syster sa hon sen at hon skulle vara snäll, massera varandra mkt och att hon inte skulle ta droger.. :p härlig artist det där.
Den där superbra talaren som jag nämnde, varför var han så bra? När någon snackar längre än 20 minuter (och ibland inte äns det) har man hunnit kolla på klockan ca 4 gånger. Den här killen snacka i minst 40 min och ingen kolla på klockan, vad jag vet, Det är ett bra tecken på att det var bra sa Jacob efteråt.
Markus bra egenskaper; Han talar snabbt, ibland för snabbt
Han talar med hela kroppen
han har mkt humor
Han snackar mkt utifrån sitt eget liv

Markus är förövrigt en cool människa, han är streetpastor i göteborg där han jobbar på gatorna. Som han sa i början, de där hemska människorna ni hört om i gbg som bråkar ganska rejält, det är mina grabbar.. Markus har långt blont, hår cool stil och en stenhård attityd.. Ni måste helt enkelt höra honom nån gång..

Men bara så att ni inte ska missa nästa toppen alternativ så får ni länken här:
www.alternativlinkoping.com
Be there!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Johanna nästa alternativ är samma helg som SSS är..=(

2007-11-30 @ 20:39:18
URL: http://forvirradeflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0