LAN

Jag har genom levt mitt första LAN (det lär bli fler). Vi höll på från tisdag kväll till torsdag förmiddag.

Jag har alltid velat vara med på ett LAN och nu har det skett. Jag var första tjej som vart med på riktigt., respect.
Inför tisdagen var jag riktigt taggad och hade noga gått igenom kläder som skulle tas med, dator grejer och lagat lite käk. Jag hade även planerat att sova länge innan för att kunna hålla mig vaken, men se det gick inte. Klockan 7 vakna jag och sen var jag vaken tills vi drog igång tolv timmar senare. Första etappen spelande varde i 10 timmar.. Sedan sov jag en timme. Men det var verkligen svinkallt i kyrkan så det gick inte att sova med, jag som trodde att det skulle vara varmt när man LAN:ade. Men, men så nio gick jag up klockan tio kom ett gäng tanter och en gubbe frö att ha morgon bön. Så då var jag med dem istället eftersom dem andar bara låg och sooov.. Sen spelades det, dock var min Curtandator lite knäpp och vägra spela viss spel osv. "så är det med Curtandatorer, värdelösa", den kommentaren hördes en del.. På förmiddagen dök ett gäng tjejer upp och ordna syLAN (eller sy party, man kan ju itne koppla ihop symaskiner) På kvällen var det dags för Pirates 1,2,3 vilket blev lyckat, tyvärr funkade inte den underbara ljuskanonen. Så första och andra filmen sågs på TV-skärm och sista på datorn.. Den natten somna vi typ fem.. End of story.


Kommentarer
Postat av: Din käre son Alex

Man kollar ju inte på film på LAN mor :P. Och ta med extrakläder? :O Du kommer ge upp det snart...Och skaffa bättre dator till nästa LAN som förhoppningsvis jag är med på också.

2007-11-15 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0