Matte...

Det finns mkt bra med min skola. Vi har framförallt roligt när vi lär oss saker. Men ibland kan det bli aaaningen långtråkigt och segt.
Jag tillhör den kategorin människor som mot alla odds uppskattar matten, men att läsa matte 4 dagar mellan 2-5 timmar är lite i överkant. Man bli ganska hjärndöd. Fast å andra sidan har vi ju verkstad nästa vecka och då ligger hjärnan till hälften på hyllan och tar igen sig.

Idag var jag även och fikade på P2, igen. Jag tror jag börjar bli stamkund där.... inte nyttigt, absolut inte nyttigt. Men oooo så gott =)

En sån här blev det idag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Matte är't Johanna..=P lr inte algebra då..=P

2007-11-22 @ 20:09:46
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0