Min Fredag

Klockan ringer kvart i sju. Jag kämpar mej upp ur sängen. I huset är det tyst, bara mamma är uppe. Alla andra är sjuka och ska vara hemma idag. Jag käkar en tallrik fil och cyklar iväg till skolan. Kommer fram och börjar mattelektionen med Helén. Efter lite planeringssnack så får jag mitt Matte A prov och blir placerad i en apbur.

För att orka provet tog jag med mig en clementin och en flaska vatten. Synd bara att vatten framkallar kissnödighet. Inte bra när man gör prov.Efter 3 timmars skrivande var jag iaf klar. Jag hoppas verkligen att det gick bra, annars blir jag ledsen. Sedan intog jag min lunch på Energikällan, världens lyxigaste skolmat :P

Hem, sticka på mitt filt projekt och sen in till stan med mamma. Fikade där inne på ett mkt mysigt café :)
Sen började shoppandet totalt blev det två par stövlar, ett par byxor och en mkt praktisk och snygg svart ostickad kofta.

På kvällen när vi kom hem var det café. Jag och mamma skulle stå och den kvällen tror jag vi slog alla rekord. 8 besökare varav 4 nattvandrare och en förssäljning på 45 kronor. Kors i taket.

Det blev en intensiv fredag men det är väl därför man lever livet för att göra saker, eller?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men vad äckligt att sitta i 3 timmar med ett prov :S Var det typ ett "nationellt" lr nått?

2007-11-25 @ 22:27:46
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0