Minigolf

Kollade runt i datorn lite och hittade en jättemegagammalbild. Jag tror att den är inskannad frånen vanlig bild tom, och då är det gammalt.
Det är var den  här bilden:
image5 
Från vänster: Jag, Elina, min syster och hennes bror

Vi spelar minigolf i golfparken som min pappa "skapade" med hjälp av några andra. Det var mycket bra gjort av honom tycker jag :)
Det här kortet är taget för typ 7 år sedan, innan vi flyttade hit till Finspång. I Ryd låg vårat hus precis brevid golfparken och på sommrarna fick jag hjälpa till och sitta i golfkiosken. Jag fick sitta där själv och ta hand om kunder, trots att jag bara var 10 år.

En gång när jag satt där kom det en grupp engelsktalande snubbar som ville spela, eller fråga om vägen. Jag var inte så bra på engelska så det kan ha varit vilket som. Då är det inte lika kul att sitta ensam i en golfkiosk =P

Kommentarer
Postat av: Alex din son ^^

Elina var sig lik men du ser ganska annorlunda ut faktiskt. Undrar om det beror på glasögonen eller nåt mer :P.

2007-11-21 @ 21:38:09
Postat av: elina

johanna!!! du är hemsk!
trode ja inte om dig!
nu vet ja vem man inte ska skicka bilder till...

;)
love

2007-11-23 @ 16:58:45
URL: http://elinaflina15.blogg.se
Postat av: elina

hahah... kul att du har skrivt hennes bror... låter som emmas bror...
haha

humm... är det någe ja inte vet?

2007-11-23 @ 16:59:41
URL: http://elinaflina15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0