Rock trap

Nu har vi gjort det. Vi har visat upp Rock trap.. och det gick faktiskt riktigt bra, kul var det och snabbt gick det. Sen blev det en hel del applåder också :) Vi har bestämt att medan vi "spelar" ska vi vara nollställda och seriösa och det gick ganska bra låten igenom. Men efteråt när Lena skulle presentera pausen bröt jag ihop. Vi stog kvar på scenen och Lena tackade publiken och bad dem gå ut, fika och lätta på pungen och köpa mkt lotter. Då gick det inte att vara seriös.  Jag försökte verkligen men skrattet bara bubblade så jag fick gömma mig bakom Filip och kväva skrattet så gott det gick. Men så illa det var, jag har inte änns sådan humor ;D 

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha johanna då..=P

2007-11-20 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0