Inflyttningsfest

Om 40 minuter är det dags. Då ska vi välkommna Svedmans hit på riktigt eller tja.. de ska välkommna oss in i sin lägenhet :) Den är jättemysig. Fast jag undrar hur alla ska få plats...

Idag var det en hemvärns dag, en mkt trevlig sådan. Nu känns det som att man börjar känna folket lite bättre. Idag dök inte första dirigenten upp (som vanligt). Därför fick vi testa på typ transistor radio eller vad det heter. Det var riktigt kul faktiskt. När man satt utspridda och pratade med kodnamn och "kom-ade" hela tiden.. Sen hade jag ju även Louise och Johan i bilen på vägen dit och hem vilket ledde till en hel del skratt.. :D

Men nu ska jag göra mig iordning liiite för ikväll och gå till Elina, man kan ju inte komma till Svedmans ensam ju :p

Ses där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0