Nu var det verkligen år sen, igen

Till mitt försvar måste jag bara säga att jag har varit i sälen i en vecka, totalt toppen bra! Ni aaanar inte hur härlig snön var i off pisterna och backarna. Ny lössnöa i början av veckan varje dag. Så jag Frida å Emma åkte där , mamma också ibland. Sen åkte jag ofcourse en del med brorsorna också..

image44

Bild från Idre...

Under den här veckan åt jag även massa vindruvor eftersom jag har godisstopp. Påvägen hem blev det en låda typ själv och under veckan blev det nog drygt en halv.. Men gott var det :)



Men nu ska jag skärpa mig med bloggandet. lovar :) Bara inte datorn krånglar som den gjorde i måndags :@ Bloggen vägra liksom öppna... så det är inte riktigt mitt fel faktiskt.. :p


Kommentarer
Postat av: Emelie

vet du att Vindruvor är nästan lika dåligt att äta som godis.. det är så otroligt mkt socker i vindruvor..

2008-04-05 @ 13:55:37
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se
Postat av: johanna

Tack för den.. åt precis ett halvt kilo till idag :p
Men man måste ju hålla socker balansen också :)

2008-04-05 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0