Revelj



13414 steg, 8.18 km, 186 min march, 1 tårtbit, 1 köttbullemacka och uppstigning 5:45 (4 för en del)

Så välkommnas våren i Finspång :)
Den här knasiga traditionen när orkestrar går och väcker små oskyldiga människor
för att tala om att våren har kommit firas tydligen bara i Finspång och Eskilstuna.
Det är något att vara stolta över!

Btw när vi kom till musikskolan och hoppa ur bussen glömde jag först min väska ett litet tag och sen när bussen  hade åkt upptäckte jag. Neeej!! Min jacka med nycklar är i bussen!!!

Undra om jag nånsin kommer sluta att glömma saker här och där?
Jag tvivlar starkt på det..

Kommentarer
Postat av: Jacob

8 km alltså, hm.....då gick jag 1,5 mil idag då....det gör jag inte ofta!

Jag tvivlar också på att du slutar glömma saker, det är ju johanna liksom :P

2008-04-27 @ 20:47:59
URL: http://jaquob.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag såg dig i tidningen idag...=D

2008-04-28 @ 16:52:17
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0