SuperLördag

Igår var en mkt bra lördag :)

Vi kidnappa nämligen min systeryster. Hon ahr liksom fyllt 15 och då ska det ju hända nått speciellt...

Så det gjorde det. Hon fick ett spår att följa, som hon inte förstod, så hon åkte hem och mamma ringde ich fråga hur vi ahde tänkt det här egentligen. Men sen hittade hon ärtt och kom till N-ETTO där vi väntade emd blommor och skön(?)sång.

Sen körde vi cross så coolt och kul :) Fast Emma ramla en gång.. ajaj det såg riktigt läskigt ut, fast det blev snygga burnmärken i marken...

Sen testade vi Emmas kreativtet, hon fick måla sig själv med godis!! Resultatet blev mkt snyggt.

Sen råkade alla bara ha emd sig olika utklädningskläder så att vi kunde klä ut Emma till en mkt vacker prinsessa. Du var verkligen jätte vacker :)

Och på kvällen var det dags för nästa surprise, maskeradfest!!
Då dök det upp:
en Sherlok Holmes, ett spöke, en KISS medlem, en bebis, nån i en rosa peruk, en Totte och en Alex (eller avr det tvärtom) och flera andrea underbara människor. Som tillsammans gjorde det till en toppen fest :)


Läskigaste under dagen:
När jag skulle öppna och gå in i huset och larmet startar. ag var så rädd så jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Så jag stog kvar utanför och ringde Pappa. När han efter ett tag svarade så kom jag på attt eftersom jag har startat larmet kan jag ju lika gärna gå in och då upptäckte jag hur jag skulle laram av. Men oj va rädd jag var innan. Man hade ju liksom abra 30 sek på sig..

Knasigt:
Vi fick låna tändstickor av ett gäng grababr som hade åkt ut till Bönergården för att elda lite..

Hoppas du hade en toppenbra dag sis, det hade jag.
(Fast jag vet att du hade kul, det sa mamma)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Ja det var en rolig dag :D

"Lånade tändstickor av ett gäng grabbar som hade åkt ut till bönergården för att elda lite.." haha..kan det vara dom som brände ner det gamla bönergården huset? :P

2008-04-20 @ 21:39:31
URL: http://jaquob.blogg.se
Postat av: elina

det är bra, bättre att fråga mamma än syrran om vad syrran tyckte om dagen!ja hejar på dig johanna, du har en skön stil! ;)
yä! see you tomorrow!!
ha en underdunderbra skoldag! :P

2008-04-20 @ 21:39:59
URL: http://elinaflina15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0