Volleyboll

Igår på idrotten lirade vi volleyboll. Jag tycker väälidigt mkt om det :)
Fast mitt lag var inte så duktigt, jag var nog bäst tror jag och det säger en el del. Eller hur Jacob?
Fast jag satte 7 servar i rad och missa inte en enda någon gång.. :) Så när mitt lag låg under med 4-10 (vi körde till elva) Servade jag ikapp, men sen spelade vi bort bollen. Så när avgörande serven kom från andra laget skulle vi satsa ordentligt. Vi peppade varandra extra mkt och jag var väldigt taggad... Kanske aningen för taggad.

Jag ser bollen komma emot mig bedömer avståndet och ser att jag ska fram en bit för att kunna ta den. Men jag missbedömde avståndet lite och springer IN i bollen. Den studsar på mina över armar, upp i ansiktet, ner på överarmarna och upp på huvudet. Synd att det var matchbollen bara, men det var en del som fick sig ett gott skratt iaf..

image45


Men det nästan roligaste med den här idrottslektionen var mellan matcherna. Vi satt på läktarn och kollade på det andra laget som körde och då börja vi snacka religion, vilket händer då och då :p
Vi var ett gäng på 6-7 pers som disskuterade och när gympaläraren sa att vi skulle komma ner var det först ingen som hörde och sen sa typ alla neeej vi VILL INTE vi sitter ju och snackar typ. Riktigt roligt, jag tycker om att disskutera och få reda på vad andra tycker :)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Jaa du jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det, men så kan det vara :P
Volleyboll är askul i alla fall! :D
Jag tycker det är bra att du ska komma igång med bloggandet igen!

2008-04-03 @ 21:33:53
URL: http://jaquob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0