Alla hjärtans dag!

Nu har vi firat alla ♥ dag både i skolan och hemma. Allt blev jättebra och jättekul faktiskt.
Vi hade aktivitetspass där vi bla. pysslade. Tänk er industri killar (och tjer) sitta och pyssla kort. Vi sjöng även sing star lekte i Photo Shop och spelade spel. Till skolan hade vi även bjudit in föreläsaren Rolf som snackade om typ relationer m.m. Han hade bla en cool mentrometer knapp ;)

Efter de olika passen och föreläsningen var det dags för tpårttävling, alla 1:or och 2:or var indelade i lag, dock blev det knasig fördelning eftersom hälften av tvåorna skolkade av olika anledningar... men men.

Vi fick ihop 15 tårtor som var ätbara. Nästan oaf, en hade en äcklig snusprilla på så de blev diskade.

Men höjdpunkten på det hela var när Feffe spelade några låtar och det var precis tyst och man bara satt och njöt.
Den tjejn är makalös... :)
Efter att hon hade spelat läste jag och joel en berättelse om en kille som skulle ta livet av sig men som "räddades" genom att någon började bry sig. Den gick ut på att det lila du eller jag gör kan förändra någons liv, till det bättre eller sämre.

kort kommer upp senare kanske, Adam och Sara tog typ 200 bilder :p

Efter att alla ätit CNG tårtorna var det typ en hel del över så några slängde vi och resten tog jag med till musikkårne vilket blev mkt uppskattat :)

Nu ikväll när hela familjen kommit hem fixade även min älskade syster himmelskt goda och vackra glasgrejer med hjärtkakor. Det var hallonsorbet, cheesecakeglass, hallon och en hjärtkaka.

Tyvärr är min kamera oladdad, annars hade du fått skåda de vackra kreationerna.
"Smultronstället, släng dej i väggen." som mamma och pappa sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0