Daniel Langeville

Egentligen skulle det här inlägget handlat om Idre och hur fantastiskt bra vi hade det, men det får komma senare.

Nu vill jag istället berätta om hur orättvis den här världen är och hur sårbara vi människor egentligen är.

I lördags morse var 19-åriga Daniel på väg någonstans längs Eliantorpsvägen. Jag har ingen aningen men troligtvis var det som vilken vanlig dag som helts. Men Daniel kom inte fram dit han skulle.

Den här morgonen var vägarna mycket hala och resan blev inte som den borde. På vägen möter Daniel en annan bil och de frontalkrockar.

Så här blev bilen:
image38

De var tvungen att klippa ut Daniel, han dog senare på sjukhuset....

Daniel kunde vart vilken kille som helst, nu råkade det vara min klasskompis storebror.
Det gör att det blir läskigt nära...


Det är ingen självklarhet att livet ska räcka tills man blir åttio, Daniel fick 19 år.

Var tacksam för varje dag du får.

Kommentarer
Postat av: ämma.

fint inlägg. fruktasvärd situtaion.

2008-02-26 @ 15:59:05
URL: http://blommigtapet.tjejsajten.se
Postat av: Erica

Rest in peace Daniel.
Hörde att begravningen var fin och att det var väldigt många på den. Pappa jobbar med hans pappa och jag lekte med daniel lite smått när jag var liten , och tyvärr kunde jag inte komma på begravningen :(
Sörjer med alla andra .

2008-03-19 @ 22:16:26
URL: http://peattersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0