Idre here we come

Tack Frida för en god semletårta :) Bara så du vet kommer jag bli jättetjock nu.. :p åt chokladkka när jag kom hem också.. och vi som egentligen skulle tränat ;p

Imorgon smäller det, det ska bli jättekul :D inte som tidigare år men kul. :)
Jag har ju alla mina underbara kompisar me mej =)
Tänk en heeeeel vecka skidor och snö, snacka med alex innan och han sa ettt det var typ massa snö i Idre.. Wooohoo :D:D

Det läskigaste på hela veckan är dock att vi ska åka offpist.. Ska bli sjukt kul men det känns lite livsfarligt, synd att det bara är två timmar dock. :( Det lär väl bli typ ett eller två åk bara... men men vi får se om jag överlever och återkommer ,men det får vi väl hoppas. :)

Ha ett toppen lov!

Massa gamla Idre bilder.... Elin längst ner till höger, miss her much <3
image35


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det bäst!!

2008-02-16 @ 19:33:38
URL: http://Forvirradeflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0