Livet har sina ljusa stunder

Gick hem från skolan idag,  det blåste så där härligt starkt och friskt som det gör ibland och solen sken. Det var bara helt underbart. Jag verkligen bara njöt och gjorde lite piruetter för mig själv och sjöng som jag alltid gör.

När jag kom till en länga lägenheter ser kag någonting så enkelt och vackert att jag bara måste stanna upp coh ta en bild med mobilen. Det var solen som hade gjort jättefina solmönster på väggen. Jag vet att det är simpelt men just därför gjorde det mig så glad.

Tyvärr har jag än så omodern mobil attt jag inte kan lägga upp bilden.
Men du får gå ut själv istället och kolla efter de enkla men vackra sakerna naturen har att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0