och här kommer det tredje...

Imorse var jag väldigt seg och skulle efter mkt segande cykla hemifrån. klockan var runt tio i och jag går småstressad ut till cykeln. MEN låset har frusit... yippie.. Så då får jag väl ta reserv cykeln då. och nu kan ni nog gissa resten.

p-u-n-k-t-e-r-i-n-g toppen, toppen.

Så jag springer in ber pappa om en påse med varmt vatten, värmer upp låset och kommer därför försent..

Toppen, toppen...

Sen råkade jag även böja en kopparstång i maskinsågen och ha sönder en såg i verkstan. och då hade vi ändå en kort dag. Himmel och pankaka :P

Men jag var lika glad för det, nästan gick runt och sjöng och hade mej. Ju sämre det gick ju gladare blev jag typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0