Psscchh....

I Fredags fick jag tillbaka min cykel igen. Inte för att den har vart stulen. Näej, den har haft punktering. 2 gånger på typ 2 veckor han använda den några dar innan den fick punka. Pappa trodde att det hade något med cykelvägen till skolan att göra, att det ligger typ metallspån från siemens eller nåt på vägen, men jag vet inte. Det funkar ju när ajg har min fasters gamla cykel utan lyse varken fram eller bak.

Så idag var det dags att cykla på min cykel igen. Allt var frid och fröj när jag cyklade till morgonbönen som vi har avrje måndag. Cykeln funka ju äntligen, min cykel :)

Efter skolan var vi ett gäng som drog till aktiv för att motionera bort lite överflödiga partier på kroppen. Väl där körde vi mkt kondition och hade precis börjat på styrke delen när Natalie blir typ sjuk och vi avbryter det hela. (Krya på dej :))De andra hoppar på bussen och jag och Martin traskar ner mot skolan där jag ska hämta cykeln.

När jag kommer dit ich ska cykla iväg märker jag att det låter väääldigt mystiskt. Jag kollar ner och inser "Skit punktering, igen" aaargghh då var jag inte glad. Så nu vette sjutton om jag tänker laga den där cykeln igen..  Den går ju ändå bara sönder.... Det kanske är som pappa säger ändå. Är det det hatar jag siemens som slänger massa plåt omkring sej :@

Fast hata är ett mkt starkt ord, vi kan säga att jag för tillfället inte tycker om dem så mkt..

Kommentarer
Postat av: jacob

nej vilken otur du har med cykeln! köp en ny cykel som man inte kan få punktering på istället! jag kan varmt rekommendera den här:
http://illumin.usc.edu/article.php?articleID=70
:D

2008-01-14 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0