Skolstart

Det här är helt sjuukt jag lovar. Men två dagar innan nyårsafton började jag längta till skolan är inte det lite sjukt så säg?!

Idag började iaf skolan och vi fick nya arbetsgrupper, ajg hamnade i en bra grupp tror jag..
Men jag fick paniik ändå.. Hela dagen var jag ettt stort förvirrat kaos.. jag blir nästan alltid så när vi startar nya projekt och jag inte fattar.. Stackars mina klasskompisar.. Men förhoppningsvis går det bättre imorgon.. du har vi iaf idrott så blir jag av med lite dålig energi.. :p

Men resten av lovet har varit jättebra (det är en anledning till att jag inte skrivit) jag har haft för kul helt enkelt för att hinna. :p

När man har tid att skriva blogg händer det inget roligt och när det finns nått att skriva hinner man inte.
Men men thats life I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0