Spakväll (natt)

Igår var det äntligen dags att fira Lollos 18 årsdag på riktigt typ. Det var ju ändå bara 3 månader sen typ. Nu skulle hon få sin present hon valde förra gången vi firade henne; En spa-kväll!

Vi var där klockan 5 (inte jag jag var seen :P) och börja förbereda lite. Tjejerna somn var emd denna kväll var lollo, jag, emma, frida (som vi var hos) Julia, elina och två tjejer från argentina Louisiana och Carolina. Så detta blev en kväll med engelska :)

image17
Förrätten (det första vi åt :P)
Den innehåller grovt bröd (jag tror faktiskt Elina åt!) avocado, turkiskyoghurt med fridakrydda och kräfter

Under kvällen när vi skulle laga mat var det jag och elina mest i köket typ och det kan ju gå som det går, jag menar det är ju ändå vi :p Så när vi skulle äta hade vi lite bränd kyckling (made by me, sen tog carolina över) 4 liter bulgur..

Våran efterrätt bestod av frukt och mystisk glass typ lakritscitron och grejer..
image16

Men för att inte bli för tjocka så hade vi tränat innan, allt från kick-boxning, sit-ips och hopprep i fridas vardagsrum

image18



Jag tog en hel del bilder på lollo när hon hade gägga i ansiktet (ansiktsmask)
men jag fick bara ta dem om jag inte publicerade dem.. men hon var väldigt vacker iaf.

Vi hade även väldigt kul med annanasen..
Elina
  Louisiana







Camilla
Vi hade verkligen en trevlig kväll + att vi lärde oss dansa tango, lite iaf ;)




Kommentarer
Postat av: jacob

jag tycker det var så roligt att lollo inte kunde koppla av och få sin spa-behandling om hon inte var trött innan. Så därför körde ni kick-boxning och sit-ups :P haha

2008-01-13 @ 22:20:14
Postat av: elina

totally hemsk bild på mig!!!
johanna vad har vi sagt om att lägga ut hemska bilder???

2008-01-20 @ 16:08:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0