Toppen :)

Det här blev en riktig toppen helg (som väntat :P)..

På fredagen åkte jag på konfaläger och hade det jättemysigt. En timme efter att vi kommit hem drog jag, min syster och ett gäng sköna människor till hem till Jacob på kladdkaka. Där fick vi smaka en ny kladdkaka med hallonsås på riktigt smaskigt ;) medans vi åt kolla vi även på Ocean´s 11. Ocean´s filmerna (hur många finns det?) är vårt nya film projekt. Hitills har vi klarat av Sagan om ringen, Pirates och High School Musical..

Efter det var det födelsedagsfest hos PG. Det blev också lyckat med bla. spelet twister. Jag vann båda gångerna jag körde :) men va ont det gör i höfterna idag :p Men det är väl priset man får betala...

Sen var det dags för en av höjdpunkterna :D Nämligen bio i stan med ett helt underbart kompisgäng :) Vi såg National Treasure 2, en mkt sevärd film. Efter det blev det en orginalburgare på max för 19 spänn och en skön hemresa, vi åkte genom svärtinge för att, ja du.. Njuta av omgivningen i toltalt mörker kanske?


och nu idag kom avslutningen på helgen. Förwst var det möte i kyrkan. Där höll Olof en mkt bra predikan med lite kyrkhistoria kan man säga.. Sen hälsa vi även på farmor och firade mamma (som fyller år imorgon och just nu är på teater).

Men sen gick det utför, jag har nämligen delat ut reklam nu i två timmar.. skoja bara så allvarligt är det inte..
Men man känner sig lite knasig när man kommer in i värmen, det går typ som vågor genom kroppen och huvet känns lite off.. :P


Hoppas du oxå haft en toppen helg?
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

3st tror jag 11, 12 och 13.

2008-01-27 @ 21:24:26
URL: http://forvirradefilckan.blogg.se
Postat av: jacob

jätteroligt att du är nöjd med helgen!
det är jag med ;)

2008-01-27 @ 23:07:19
Postat av: elina

johanna!
:)

2008-01-28 @ 20:40:45
URL: http://[email protected]
Postat av: ämma.

men lilla du, mamma fyllde inte alls år i måndags utan i morgon, onsdag ;)
vill du ha pengar för du-vet-vad?

tack ör reklamhjälpen :) du e bäst!

jag hade också en bra helg;)

2008-01-29 @ 21:22:49
URL: http://blommigtapet.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0