Födelsedag -en bra en

För två dagar sen (hjälp vad tiden går fort, snart är jag gammal och senil) var det min födelsedag. Jag fyllde 17 och blev lite större... För att fira det lite åkte vi in till stan och åt stenugnsbakad pizza på das resturang:




Det var mkt trevligt och bland det roligaste var när vi pratade om fotboll eller något annat och Luciana täcker upp näven i luften och ropar "Argentina!"
Samtidigt har servitrisen smugit upp brevid henne och frågar, precis innan, om maten smakade bra.

Är det ett bra eller dåligt betyg då om man ropar Argentina och är på en Italiensk resturang?'



Efter det var det dags för bowling på HUGO:s Det var riktigt schysst :)
jag slog faktiskt hela 5 strikes och minst 1 spärr *stolt

Sen blev det ju bara bättre av att vi totalt fick betala 250 kronor mindre än vad det skulle kostat, trevligt trevligt...

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis i efterskott :)

2008-06-11 @ 12:10:18
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott!!! Kommer du till Nyhem i helgen lr??

2008-06-11 @ 18:39:25
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack så mkt :)



Japp jag åker till nyhem till helgen :D

Kommer du?

2008-06-12 @ 07:59:58
URL: http://jalander.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jepps men jag kommer ner på lördagen..^^ sen så stannar jag där nere tills lördagen där på..=P

2008-06-13 @ 16:04:33
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0