Midsommar

Ingen riktig midsommar utan tunhem och mormors jordgubbstårta :)
Iår blev det en sån där riktig midsommar (till skillnad mot förra året då den firades på en mack?!)

Jag klädde midsommarstången med björkris, åt tårta, glass och dansade runt stången (det var länge sen det var såå roligt att dansa:)) Sen blev det även tävlingar där pappa coh bröderna deltog, mkt underhållande att se pappa åka (ramla) på skidor :P

Sen fick jag övningsköra med morfar hem till honom och nu ska jag köra de 4 milen hem till mormor...
Sorry pappa men det gåpr mkt lättare att köra morfars bil än vår och nu höll jag heller inte på att kröa av vägen som igår alla de gånger du fick ta tag i ratten :P


Massa somriga midsommarkramar!! ♥

Kommentarer
Postat av: Luciana o Elina

tja! yä! vi har oxå midsommastång, den är jättefin host oooo pytteliten ;)

krans i håret har vi oxå :P

trevlig midsommar på dig med!!

kramkram



becka hälsar

2008-06-20 @ 18:48:46
Postat av: Anonym

hahahha

2008-06-20 @ 18:49:26
Postat av: Anonym

*hahaha*

2008-06-20 @ 18:49:52
Postat av: elina o lu

sorry för alla kommentarer, vi va tvugna att testa lite... om man skriver före o efter ett ord blir det skit tjockt! fatta cooolt ;)



hahahahahah*

2008-06-20 @ 18:51:16
Postat av: Alex

Glad midsommar på dig :) Även om det är lite sent nu kanske...Men så farligt var det väl inte med midsommar på en mack? ^^

2008-06-20 @ 23:40:59
Postat av: emma

johanna! du glomde en mening: ingen riktig midsommar utan min syster..



??



love!

2008-06-21 @ 22:44:15
URL: http://blommigtapet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0