Okey here it comes

Det stora som inträffade i helgen är (trumvirvel börjar) att jag (vi) ska (trumvirvel stegras) få en (trumvirveln dånar) Kusin!!


Japp, en kusin.. Jätte extrem mega roligt. Jag hade nästan gett upp hoppet eftersom de sagt att de inte tänka ha några barn men nu blir det så iaf :) jippie ;D


Igår pratade jag med min söta lillebror om kusinen och då sa han att han tyckte att det skulle bli en kille (ganska väntat) och jag frågade honom varför..

anledning 1: Killar har hår på huvudet när de föds.
anledning 2: Killar har mjukare magar en tjejer
anledning 3: Killar är mindre

Kommentarer
Postat av: Alex

Allt det där ändras ju sen ju :P Tjejer får mer hår, mjukare magar och är oftast mindre :P

2008-06-03 @ 17:13:39
Postat av: Madeleine

Gulliga anledningar ;P

2008-06-03 @ 20:47:45
URL: http://zpiroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0