Schools out

Igår var det skolavslutning för min del. En väldigt hrm trevlig upplevelse när alla skulle sjunga natioonalsången och den blomstertid nu kommer. Eftersom 90-95% ör killar på skolan är det extrem svårt för en tjej att sjunga med överhuvudtaget.

Efter div. rektors tal så blev det tårta (fast den verka jätte ogod, inte alls som hannas tårta igår, men ajg kommer dit snart)

Sen avslutade vi med skollumnch, pankakor med grädde och sylt :)



Igår var det student tajm för de flesta i norrköping. Vilket betyder starten på helens studentfester. Först ut att besökas blev Olof som har gått ut Naturhumanistiska. Det var en mycket trevlig tillställning emd massa uinderbart folk. :D Det är inte ofta man träffar er nu elin och björn :P

Sen blev det dags att åka ut till Össby där Hanna bor och fira henne. Asså de har verkligen ett sjuuukt fint hus :P Där böev vi bjudna på mat igen och en himelskt otroligt god choklad och nöttårta.. Jag fick receptet så nu ska mamma baka den till mig på födelsedagen :)


Idag var det natonaldagen vilket betyder att jag efter några timmar spelandes i stolen troligtvis har mer eller mindre solsting (Kände mig iaf otroligt skitsofren  i em  när jag försökte sova. Jag tänkte väldigt många sjukatankar om livets mening och kände mig allmänt förvirrad och bortkommen) och ett mkt fint märke efter min notgaffel på armen.

På första firandet i slottsparken så talade Markus Birro och hon som presenterade hade jätteproblem med att utala hans namn. Sista försöket lat "Markos Bero" typ :p

Sen var det Hällestad, men innan det fick vi jättegod mat på Hällestad gården + efterätt. Där marcherade vi lite och spelade lite stående. Måste säga att det var mkt mysigare stämning i Hällestad än Finspång, riktigt härligt :)


Och imorgon blir det fler studenter och på kvällen ska metropolen Rejmyre besökas mkt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0