Gymma...

Today var det gym tajm.. Träna med Natalie. Det känns nyttigt. :) Fast om jag jämför med killarna i klassen och biffarna som tränar känner jag mej rätt så liten :P
Jag har iaf blivit starkare mot när jag började, och tur är väl det....

Sen drog jag busse hem, det regna lite för mkt så cykeln fick stå. Käka onyttig hamburgare hemma, som kompensation för träningen.
(Synd att jag äter så onyttigt i allmänhet, annars skulle jag snart ha en riktigt platt mage :P)

Men ikväll blir det dans och det ska ju hjälpa kroppen lite och skrattmusklerna :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Johan då.. men som en gång min kära vän Johanna Alander sa " Allt som är gott är nyttigt"... bara de att hon glömde tillägga : I viss mängd..^^

2008-03-12 @ 18:21:48
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0