Kamera

Nu efter mkt om och emn har jag äntligen fått en digitalkamera igen. (Råkade ju liksom krascha ner för en aningen brant backe med den förra.) Ända problemet är att det blev en degradering som jag fick betala 100 kronor för. Tidigare hade jag en NIKON coolpix 7.2 megapixlar. Nu fick jag en med 6.0 det är jättedåligt.
Men NIKON hade tydligen bara 3 kamera sorter och de andra var för bra för att jag skulle få någon av dem.

image41


By the way så trodde han i affären att jag var typ gammal coh hade körkort, han trodde typ att jag hade flyttat hemifrån också :P

Kommentarer
Postat av: Alex

Antalet pixlar är inte särskilt viktigt... 6 mp räcker till typ alla kort :P

2008-03-21 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0