Lördagskväll :)

På kvällen var jag och ett gäng till och kolla på en dansshow och gick på ett ungdoms möte i missionskyrkan. Det var trevligt på många sätt och vis. Särskilt roligt tyckte alla (utom jag) att det var när jag och Emma kom in i salen. Jag går och ler och närmar mig snabbt bänken jag ska sitta på. Dock stog det en liten (ganska stor) grej i vägen. En ljsuställning emd fem strålkastare på. Jag snubblar över den och hela börjar vaja. Sån tur var ramlade den inte... Men jag fick höra en del kommentarer som "fin entré" osv. Liiite pinsamt. Sen vi fikat fick mina kompisar nått ryck och bröja berätta massa knäppa saker jag har gjort. Vilka vi inte ska gå in på här.

Efter mötet och schown drog vi hem till mej en sväng Jacob och Johanx2 beställde pizza, jag och Emma käka bakpotatis och övriga käka mackor te  och knäckebröd, det blev en storfavorit den här kvällen :P och tillsammans "lekte" vi leken då man har en lapp på pappan och ska komma på vilken känd person som står på lappen och vilken plats personen är på. Jag hade kungen som var i Pakistan... Vinnare i den leken blev Johan han hade Usama bin Ladin som var i Washington. Mycket rolig lek :)

Nu är det snart dags för cellgrupp men innan dess ska jag jobba lite på min filt som skulle vart klar i julas :p

Kommentarer
Postat av: Emelie

låter skojj..^^
btw filten som du starta på när jag var oss dig lr?? haha

2008-03-02 @ 18:20:31
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se
Postat av: Emelie

hahaha nej då inte alls ful..^^
Ja alternativ I like it..=P men vi måste hitta på något någon dag.=)

2008-03-03 @ 13:31:52
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se
Postat av: Alex

Haha klantig som vanligt :P. Vad tyckte du om ungdomsmötet då? Själv tyckte jag det var lite för segt faktiskt...förra var bättre ^^

2008-03-03 @ 17:12:11
Postat av: johanna

Japp, filten som jag startade på när du avr här :)

2008-03-04 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0