Grillkväll x2

Igår kväll blev det en mysig grillstund på Bönergården med Jacob, Elina och Luciana

Vi grillade banan med choklad, eller choklad med banan...
362038-64

har man godisstopp så får man hitta andra sätt att få i sig choklad.. :)

Idag ska Elina och Luiciana åka buss till Norrköping därför skulle vi lära Luciana vad hon skulle säga till busschauffören... Men vi kom på något mkt roligare, vi skriver det i stället i ett meddelande. Sen hittade vi på att Luciana inte kunde prata eftersom hon saknar tunga.
Därför ser meddelandet hon ska visa ut såhär:


Hej, jag skall åka till Norrköping. En ungdom tack :)
Jag kan inte prata, saknar tunga.


Sen så skulle hon säga, jag skoja bara och gå och sätta sig.
Eller så skulle hon vrål babbla med Elina när hon kom :P
Knäppa vi är.... kul hade vi iaf.



Efter avslutad grillning åkte Elina och Luciana hem, men jag och Jacob fortsatte till nästa brasa nere vid Bönern. Där bjöds det på härlig allsång och många skratt. Men på slutet när elden börja bli glöd tyckte jag, Moa och Elina att det börja bli lite för mörkt och försökte övertyga dem andra att vi skulle hem. Efter ett tag gick vi hem men då var vi rejält uppskrämda... :p

362038-65

Kommentarer
Postat av: Jacob

En riktigt bra kväll helt enkelt!

2008-05-02 @ 19:01:35
URL: http://jaquob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0