Jag & Farmor




"Johanna, du vet väl att du är min ålderdomströst?"

"Ja, farmor :)"
"Jaa, jag blir såå glad varje gång du kommer."
"Mmm, jag vet f armor. Jag lovar att komma snart igen."
"Du vet väl hur värdefull du är?"
"Ja, farmor du brukar säga det."
"Ja, om du skulle råka glömma någon gång."



Ibland (läs ganska offta) glömmer jag att jag faktiskt är värdefull.
Jag tror det gäller dig med.


Då är det bar att ha en farmor som påminner en
och verkligen säger orden från hjärtat.

Sånt värmer.



Och du, kom ihåg att du verkligen är värdefull.

image67
Farmor & Farfar




Kommentarer
Postat av: ämma.

åååh. det sa hon idag faktiskt :)
att jag är hennes prinsessa å du är henens ålderdomströst :)

2008-05-06 @ 17:23:13
URL: http://blommigtapet.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0