What a weekend

Vicken helg :) helt otrooligt... Jag tror aldrig jag har spelat så mkt på två dagar.. :)


Vi hade nämligen jubileumskonsert med Skolmusikkåren som fyllde 65 år :)

För att genomföra den här konserten hade vi i helgen övning Lördag 12.30-17.15 Söndag 13.00-15.00 konsert 16.00-ca17.45

Efter det blev det tårta och snack toppen :)



Men det var ju inte bara det som hände i helgen.
Det var ju konfirmation också :)

Så i lördags var det konfa fest med alla underbara konfirmander (bla. min syster =)) och sen på söndagen var det bara att kliva upp tidigt fixa fin frisyr och dra på konfa gudstjänst.

På gudtjänsten blev det någon form av oplanerat tema genom hele mötet.

Dramat -handlade om bananer
Predikan -handlade om fruktsallad (bananer)
Fikat -bestod av banan smakande tårta

Ni kan väl absoulut inte gissa vad?


Idag måndag.

Jag vaknar känner mig totalt död i huvudet och börjar våndas inför rapporten som ska skrivas idag som jag inte kommer hinna klart med.

Jag kommer till skolan. Då säger de "Idag har ni föreläsning". Just det ja.. den detaljen ahde jag glömt, det blir alltså två timmar mindre rapportskrivning och mer fakta att lägga till i rapporte, inte kul

Dead line var 15.30.

15.25 sitter Johanna inne på lärarrummet med en internetsladd inkopplad och försöker mejla sin uppsats till lärarna. Men Mejlen krånglar, uppsatsen blir knäpp men efter mkt om och men landar den i lärarnas brevlåda.

15.40...               hoppas de läser ändå...

What a day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0