Bilkörning

Bilkörning är ju inte farligt speciellt inte i områden utanför centrum innan det blir skog och massa djur. Så tänkte i alla fall jag. Ända tills igår...

Vi (jag) ska precis köra ifrån min moster och vår söta kusin när det händer. Vi är inne i Trollhättan, man kan liksom lätt gå till centrum därifrån. Då lagom när jag startat bilen och ska börja köra kommer den. Mitt i villaområdet kommer ett rådjur studsande. Fort gick det och chockad satt jag där med handen stumt pekande på den punkt där rådjuret nyss studsat.

Inte äns städerna är säkra längre...

Kommentarer
Postat av: Jacob

Låter läskigt, djuren får man passa sig för!

2008-11-26 @ 21:43:09
URL: http://jaquob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0