En helg tar slut så fort...

Den här helgen innehöll
*Ungdommöte med härligt Linköpingsgäng.
*Anmälningslappar till Åre.
*19 årsfest hos Lollo, för Lollo
  Jättemysigt och roligt, särskilt Buzz spelet var ett roligt spel :)
*Awronfest inklusive Awron spex. Det var många Awrons på en gång
*Helgen avslutades med en helmysig kväll hos Hanna med massa kladdkaka. Sedan blev det vänner filmer, Sååå sjukt bra :) Jag börjar inse vad jag har missat som inte har sätt så många avsnitt :p


Hoppas du också haft en bra helg?


Kommentarer
Postat av: Alex

Missade du helt att du var i mission och umgicks med oss? :O

2008-11-17 @ 16:06:59
Postat av: Johanna

Sory, alex. Klart jag kommer ihåg att jag träffade er :) Utelämnade faktiskt lite annat också :P

2008-11-17 @ 21:09:55
URL: http://jalander.blogg.se/
Postat av: Hanna

måndan var ju oxå väldigt trevligt :P

2008-11-18 @ 13:56:30
URL: http://hallonruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0