En RIKTIG Bulldag :)

Det här har verkligen vart en helt sjukt galet bra dag, och helg med so far :p
Har jobbat idag då, på gymnasiemässan i Norrköping!! Helt klockrent, och mina arbetskompisar är ännu mera klockrena. Sen vart det ju inte direkt sämre av att vi hade 2 000 bullar och lika många festisar att vräka bort :)

Asså, man blir så sjuukt glad av bullar! Jag iaf :p Fick med mig fyra 25 liters påsar hem med bullar, så jag och min lillebror drog ut och bjöd grannarna på bullar. Helt sjukt roligt :) Sen har jag även fått en bullpåse i huvudet = asgarv :p

Men oj vad trött jag var efter mässan, så jag sov lite. Men tror ni det hjälpte, icke nicke. Så vid 8 kom hanna och hämtade mig så drog även jag til Svedmans. Där hade det, dagen till ära, bakats bullar. (Fast med tanke på att min mat mella 6.30 och 15.30 bestått av bullar var jag inte så sugen.) Istället blev det några pizza bitar till en helt underbar film, vilken?

Mamma Mia så klart!!! Jag älskar verkligen Abba musik, och hur bra är då inte en musikalfilm bygd på Abba musik?!
Helt stört bra skulle jag vilja säga, precis som musikeln.. Tjenare, tjenare, abba är grejer det. :) Helt underbart att vi spelar lite abba i orkestern också, blir helt salig varje gång. :p

På tal om det imorgon är det övningsdag hela dagen, borde nog sova. Eller?

God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Jacob

Övningsdagen gick riktigt bra tycker jag!

Fast när jag kom hem och kände efter så upptäckte jag att jag blivit förkyld :/

2008-10-06 @ 20:01:55
URL: http://jaquob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0