Dålig på att uppdatera? Lätt att jag är!

Insåg precis att det avr 3 veckor och 6 dagar sedan jag bloggade senast.. Liiite länge kanske? Men som Michele sa "Du behöver ju inte blogga, det står ju om dig i tidningarna istället". Men vad står det i tidningarna då kanske du undrar?

 Det stod bla. i NT att jag sak åka till Spanien en vecka, coh det är inte direkt någon semestervecka, men lite sol blir det nog ändå. Det är Östsam som skicka tre östgötar, jag, en tjej från Sörping och en kommunpolitiker till AER Summer School. Temat är "Vatten och Miljö" och nere i Valencia kommer jag få träffa ungefäör hundra andra ungdomar och lika många politiker som på något sätt är aktiva i frågorna eller har möjlighet att påverka. Stort, spännande läskigt och varmt är fyra ord som kan beskriva den resan. läs gärna mer på vår blogg http://sommarskola.blogspot.com.

Den andra spännande saken som har hänt är att ajg helt galet nog har blivit nominerad (inte utsedd, det kommer bli en omröstning senasre) till Årets Finspångare! Helt, totalt galet!! Jag har itne riktigt ord för det, men kolla gärna in artikeln om det..



Sen insåg jag även att det är dags för den "stoora" omröstningen, så om ni vill kan ni ju gå in och rösta på följande länk: http://www.folkbladet.se/nyheter/finspang/artikel.aspx?articleid=4949347


Insåg precis att den här bloggposten blev väldigt "jag-fixerad" men det är nog alla bloggar på sätt och vis :p Men jag ska bättra mig till nästa gång och försöka smmanfatta allt som har hänt den här sommaren :) Och imorgon drar ajg till Frizon minsann, det kommer bli sååå bra!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ha det så kul på frizon :) Men se till att uppdatera lite oftare när du har kommit hem igen :P

2009-08-04 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0