Frizon09

Sååå många underbara konserter!
Bra bibelstudier.
Härliga möten :)
Roliga stand-up och teaterföreställningar.
Underbara vänner -både nya och gamla.
Soligt väder hela veckan!

Kan en festival bli bättre?
Jag tror inte det.

Tyvärr var inte jag människan som sprang runt med kameran under de musikaliska höjdpunkterna, men jag kan ju bara nänma banden nu och komplettera med lite bilder senare.

Elefant  "Jag lagar din mat pankakor med sylt på"
Fyra Bugg "För jag silar mygg, å sväljer en kamel"
Sarah Kelly "Snälla, snälla, snälla. Jag ber dig snälla, snälla snälla." (Parodi på Carolina af Ugglas)
Soulit Härligt duktiga Göteborgare! :D
Christafari Grymt bra reagee band
Samuel Ljungblahd Behöver man säga mer eller?! Grymt bra sista konsert!

Varje konsert var så grymt bra att det lätt var värt pengarna, bara för en av de!

Men idag är det en ny dag, det blir dans med tjejerna sen blir det tjejsemester ute i en mysig liten stuga. :)

En bild på mig, emma, lollo och frida (med elina bakom kameran) i slutet på vår ykelsemester för två år sedan längs göta kanal. Det var länge sen...

Kommentarer
Postat av: Joel Kunto

Ja Frizon va grymt!

Säger han som bara var där sista dagen :P

2009-08-11 @ 14:07:10
URL: http://joelkunto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0