I mål :)

Idag var det kraftloppet som gällde och nog sprang jag allt :) Trots att jag tyckte det gick stört långsamt och mina fötter domna på slutet... Men i mål kom jag :)

Fast det var lite deppigt i mitten, när jag kommit halvvägs tittade jag nämligen på klockan och insåg att jag sprungit i 26 minuter, vilket skulle ge en sluttid på 52 minuter!! (Min beräknade tid var 41 minuter).. Men, men, det var bara att tagga till och fortsätta. Kom i mål till slut på 44 minuter, trodde jag! För efter att jag druckit lite vatten, käkat en banan och kunde tänka igen insåg jag att jag inte alls sprang på 44 utan på 34. Jag hade råkat ta fel på min starttid :p Men det var ju bara en glad överaskning. Sen blev det faktiskt ytterligare en glad överaskning när jag kollade på de digitalt mätta resultaten. Då visade det sig att min tid var 32.25, vilket jag är grymt nöjd med!

Mindre roligt är alla filmklipp morfar tog på mig medan jag sprang och flåsade. Menmen, det är iallafall minnen.

Här kommer några kraftloppsbilder som avslutning:


Inför start, jag står där i mitten någonstans och knyter skon :)



På väg mot målet, än så länge med ett leende på läpparna..



Sen avslutade vi det, som så säg bör, med fika :)

Och nästa år blir det ett släktlag, iaf om man får tro på mig och lillebror...

Kommentarer
Postat av: Jacob

Riktigt bra jobbat! =)

2009-08-16 @ 18:23:33
Postat av: Joel D

Du blir jue bare bättre o bättre! snart slår du mig me hästlängder!! ;)

2009-08-16 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0