Slut.

Den här helgen har varit en underbar helg på många sätt och vis. Vi har haft en grymt lyckad festival, lyssnat på härliga band, jag har träffat många härliga kompisar. Bl.a. Ringarums Emelie som det, som vanligt, var ett tag sen jag träffade sist. Jag fattar inte riktigt varför det jämt blir så :p

Sen har det varit lite sorligt också. Det har varit INRI:s sista dansuppträdande. Avslutningen var under 12 Hours festivalen och var nog den bästa avslutningen vi kunde ha. Men nu så här efteråt känns det ändå lite tomt. Jag hade inte tänkt så mycket på det innan, men nu börjar jag mer och mer inse hur mycket jag kommer sakna det. Jag har "lånat" lite bilder på vår dansgrupp från elinas blogg. (Ett sådant här viktigt ögonblick går ju inte att blogga om utan lite bilder...)


INRI i sina, nya fina, danströjor och de vackra rosorna som vi fick som tack.



Och imorgon flyger jag till Spanien.
Spännande, nervöst, galet, härligt, roligt.
En riktig once in a lifetime grej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det var trevligt i lördags och ni var väldigt otroligt bra :D Oja vi måste ses oftare.



btw har bytt blogg

2009-08-24 @ 15:44:57
URL: http://eib.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

härliga bilder! :D

2009-09-21 @ 18:11:22
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0