Spain, Valencia :)

För er som inte visste det (typ joel) kan jag informera er om att jag just nu befinner mig i Spanien :) I Valencia mer exakt. Jag är här pá AER youth summer school, det är som en konferens typ där temat är vatten. Sá pá dagarna gár vi pá föreläsningar och studiebesök (mest föreläsningar) och pá kv¨llarna har det blivit olika barer och natt klubbar, liite olikt mej va? Men, men sánt är livet. Fullt av överaskningar!

Vi har ¨ven hunnit med lite strand ocksá, men betoning pá lite. Men de fá timmar det varade var vattnet heeelt underbart! Varmt och skönt och sá härliga vágor :D

Ikväll har vi haft en fin middag med dresscode och servitörer som passade upp pá oss hela tiden, det var en härlig upplevelse. Riktigt god och fin mat ocksá. Blev en del fina bilder där ifrán, men de fár lägas till när jag kommer hem, vilket faktsikt är imorgon.. Tänk vad tiden har gátt fort! Ni ska veta att jag saknar er där hemma, men sanrt är jag tillbaka igen och allt blir som vanligt. Bortsett frán att Elina inte är hemma längre :(

Hasta la vista Baby ;) Om man nu säger sá? annars säger vi helt enkelt:
Ciáo!

Kommentarer
Postat av: Joel D

Haha.. ja hade visste egentligen att du var där nere ;) bara skojade lite...

Verkar som du haft det väldigt sofft o härligt där!

2009-08-29 @ 02:59:31
Postat av: Anonym

va inte ledsen för det... jag kommer ju hem någon gång jag med ;P



hasta luego! (vi ses senare)

:P

2009-08-30 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0