Pepparkaksbak med lillebror

Nu börjar julen närma sig på riktigt!
Anmälningarna till årets julfest är ute
Förra veckan julpysslade jag, mamma och min kära syster
Igår julbakade jag, hanna, joel och jacob julgodis, sex (sju) sorter blev det. Helt underbart och toppen mysigt! Vi såg även en jättebra film, aktuell nu tror jag, nämligen the Proposal.

Och i lördags var det också jul på schemat. Då var jag och broder Jonatan ensamma hemma hela kvällen och passade samtidigt på att baka pepparkakor :) De blev fint dekorerade med non-stop och briosar, men tyvärr hade alla kameror lämnat huset så det blir inga bilder från vår trevliga kväll.

Men sammanfattningsvis kan man säga att julen verkligen är påväg! nu på söndag blir det också luciatåg med måndagsklubben i missionskyrkan och snart är det ju Brasskonsert också.
God Jul på dig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



ja säger bara :D :D :D WOHO :D



luciatåg var verkligen inte igår :P

liiite nervös ;)

2009-12-08 @ 10:04:21
Postat av: Alex

Oj...du uppdaterar din blogg :O Det var länge sen...men låter som att du har fullt upp :P

2009-12-08 @ 10:55:43
Postat av: Johanna

Helt otroligt med en uppdatering va? Man är ju nästan i chocktillstånd :p Och nu har vi minsann gått luciatåg, litet men trevligt kan man ju sammanfatta det :)

2009-12-15 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0