Blå himmel, sol, varmt, bad, klänningar, barfota

låter verkligen helt overkligt när man sitter här hemma i kalla sverige igen (10 minus)...

Men vi hade en riktigt härlig vecka. :) Tur för mig att vi inte hade sånt där klantpris, jag hade fett lätt vunnit det.. Ni skulle bara veta.. Kaktusar, knackningar och sevitörer, ujuj....

Och systern min blev typ bortgift för tio kameler och en restaurang.. Det ni!
Men då sa mormor ifrån så det blev inget...

Men det kommer mer bilder någon gång i framtiden, först ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: elina

Tja vannen!

Later toppenkul! ;) underbart!

Hahaa... jag maste ha vart valdigt otydlig i mitt mail, for det vart lite fel, om jag skulle vara du skulle jag lasa min (din) mail igen. Den har gangen har jag forsokt vara tydlig! ;)



Valkommen till Sverige, foresten (om jag kan saga det nar jag ar i Argentina!?!?!)

KRAM

2009-01-03 @ 04:21:36
URL: http://elinaflina15.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja, välkommen hem!! hoppas du haft en riktigt mysig jul och nyår..

2009-01-04 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0