Hela helgen

Insåg igår ,när joel kommenterade det, hur länge sen det var jag blogga. Så nu får det bli ett inlägg igen.

Det har verkligen hänt mycket sen sist.
Vi har genfört religionsdagen, med dessa människor + en tredjde som besökare.


De var intressanta alla tre, men jag blev otroligt chockad när muslimen inte hälsade på mig, jag var ju tjej!



Sedan sist har vi (maria, jonas, jag och adam) även börjat bygga en bardisk, åkt buss med en 2,4 meters regel och lite annat smått och gott!

Idag blir det TEKLA och skippad idrott och på kvällen DANS!! Snart är vi i Karlstad,,,

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha Johanna enligt Joel så verkade du vara mer sur är chockad..^^

2009-01-28 @ 16:45:42
URL: http://forvirradeflickan.blogg.se/
Postat av: Myself

Vi kan väl säga att det var en kombination. Först var jag chockad och sne blev jag rejält sur, särskilt när jag insåg att han hälsar på män men inte på kvinnor. Och sne sa han att vi kvinnor inte är kapabla till att leda!!! Vara chefer och sköta projekt typ.. Arghh vad arg jag blev då! :P

2009-01-28 @ 22:06:28
Postat av: elina

tja! asså vet du? värsta grejen!! eller kanske inte värsta men i alla fall...



såg att ni hade sett mamma mia i söndags! Samma här!!!

Det var faktiskt lite coolt! Erkänn!:P

2009-01-29 @ 21:37:34
URL: http://elinaflina15.blogg.se/
Postat av: Myself

Ja, det var lite coolt! och att vi också hade sett film varje dag hela helgen :p

2009-01-31 @ 10:40:29
Postat av: Joel D

;D :) =) ;p

2009-02-02 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0