Jag älskar gratis kuponger :)

Idag fick en sådan kupong mej att bada gratis uppe på medley. Jag, Sabina, Markus och Mange var där. Det är verkligen helt galet kul att bada, särskilt med dessa människor. Men oj vad trött man blir, och blåslagen :p Men Medley är ett väldigt bra badhus måste jag säga. :)

Sen blev det köttbullar och spaghetti hos min kära Farmor. Där låg jag sedan och halvslöade bort någon timme framför tv:n.

Upptäckte att det var länge sen jag skrev några rader.. Så det kan gå. Det är nog för att det händer så mkt kul just nu så man hinner liksom inte (sen har det nog litiie att göra med att jag inte kan blogga från skolan längre :p)

Men det som har hänt iaf då är Böne och Lovsångskväll igår och ungdomsråd med storslagna planer, såå suveränt :D

Och imorgon blir det gtj med någon från någonstans som ska hit på middag sen.

Kommentarer
Postat av: Joel D

Din dag verkade mycket roliagre än min :p

2009-01-18 @ 01:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0