Min semester

Den 26 december lyfte vi från arlanda från ett frostigt kallt sverigem, upstigning den dagen var 3 på natten :p Smarta som emma och johanna är satt vi och titta på film till klockan tolv...

När vi sedan landade hade mina öron lock och det satt tyvärr i, ajaj säger jag bara..

Första dagen på plats firade vi morfar som fyllde 65:


Det firades med värsta bästa utsikten över hela puerto rico, från lägenheten som vi sen fick byta :p

Poolen :)
Resten av veckan hade vi ett rum precis vid poolen, där det lilla gula parasollet sticker upp, toppen!



Den här flumma typen försökte gifta bort min syster för tio kameler och hans resturang..

Men då sa mormor ifrån :P

Jag lyckades även tabba mig några gånger på semestern, men det ska vi inte prata högt om...


Men nu är vi hemma i kalla sverige igen och i finspång den här gången. Det har vart ett otroligt bra lov, men det är väldigt skönt att vara hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Joel D

Borta bra men hemma bäst :p

2009-01-06 @ 00:25:21
Postat av: Jacob

Det låter jättehärligt!

2009-01-07 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0