post ÄR läskigt...

ojoj, vad jag har öppnat brev (och kollat igenom gammal post). Det var riktigt läskigt faktiskt :p Hittade två viktiga brev som jag öppnat som jag inte kom ihåg där det stod att jag bokat körning och sen avbokat och jag vet inte vad! Det var även två inbetalningskort med, men nu ska det nog vara fixat tror jag :p

Sen kom det ett brev där det stod att jag via telefon hade tecknat en förs'kring för yup 90 kronor i månaden. Jag vart typ jättechockad, jag tror nämligen inte att jag har pratat med någon. Och nu när jag är över 18 är det ju jag som borde ha gjort det.. så jag började tänka att om jag missar innehållet och inbetalningskorten i två brev kanske jag har bokat nått via telefon också och i så fall vet jag inte vad jag ska göra med mig själv, typ leva i celivat kanske så man inte gör massa saker man inte vet?

Men som tur var visade det sig att mamma och de typ tecknat om en gammal försäkring eftersom jag fyllt 18 år...

För övrigt så är det jobb på schemat, och grillkvällar ;)
Igår var det hos Joel det gällde, i samma sommarstuga som min pappa lekte i som liten. Och vi som var där kan ju intyga att det var en väldigt mysig, djupsnackad och trevlig kväll.

Just nu regnar och åskar det ute och jag funderar faktiskt på att ta en promenad, men det kanske är en konstig sak att göra när det åskar? Jaja, vi får se vad som händer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0