9 juni 2009

Dagens datum -mitt datum!

Idag är det min stora dag, jag fyller nämligen 18 år, jag ska typ föreställa vuxen nu. Fast som Matilda sa någon gång "Du har ju vart vuxen länge" och på sätt och vis har hon nog rätt. Men som Joel så fyndigt beskrev mig "kan jag fatta helt logiska saker helt fel ibland." Det är nog det som är orsaken till (alla) de incidenter jag har samlat på mig under mina 18 år... Några av de incidenterna finns nu förevigade i mitt eget fotoalbum som jag fick av familjen.



Men hur började då dagen?

Lite efter halv sju vaknar jag av ljuva stämmor som sjöng födelsedagssång och klev in i mit rum. och lägg märke till att jag faktiskt v-a-k-n-a, det är typ första gången i mitt liv som jag inte redan är vaken när de kommer in.


Sedan började det helt plötsligt att knacka på fönstret och jag virar snabbt in mig i täcket och springer dit. Där står mina underbara vänner :D


Sååå glad blev jag, verkligen jättetrevligt och jag blev väldigt överaskad, trots att det har hänt liknande tidigare. Med på bilden är däremot inte Joel och Jacob... lite sena kanske :p? Sen fick jag även det här brevet, vad nu det kan innebära ;) Bra på matte var ni i alla fall!


Efter ett tag var det dags att dra till skolan, eller vad då skolan? Vi drog till Busfabriken! Så fett, otroligt roligt kul! Det var verkligen Klockrent, kära nån! Lätt att jag ska åka dit fler gånger, är ni på eller?



Och nu har vi precis ätit underbar marängtårta och öppnat en hel resväska av paket ;) Fick massa bra saker, bla biltvättsampar, näsdukar och annat nödvändigt...







Det var min födelsedag än så länge, har jag riktigt flyt blir det grillat ikväll ;)
Men det kvittar nästan för det här har varit min bästa födelsedag av mina 18 avverkade.

Föresten är det tack vare emma som vi kan beskåda så många fina kort, tack :)


Kommentarer
Postat av: Jacob

Ett stort grattis till dig!! =)





p.s jag är lätt med på att dra till busfabriken ;)

2009-06-09 @ 21:38:44
URL: http://jaquob.blogg.se/
Postat av: Alex

Grattis på födelsedagen kära mor :)

2009-06-10 @ 08:43:12
Postat av: Joel Kunto

busfabriken? alltid :D

2009-06-25 @ 09:21:35
URL: http://joelkunto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0