25.15, såå nöjd!

Igår var det dags för värsta loppet, 6 500, tjejer, kvinnor, tanter, girls kalla de vad ni ville hade samlats för att springa vårruset. Det var verkligen maffigt!

Vi startade 7 curtan-tjejer i första startgruppen, vi stod precis vid snöret :D Sprang från start och fort gick det. Mitt mål var en tid under trettio, men jag var tveksam om jag skulle nå målet.

På slutet innan upploppet var jag ännu mer tveksam och trött, men då tänkte jag att jag måste tagga till och kämpa för att komma så nära killarna-som-sprang-grabbhalvans tid som möjligt.

Och reslutatet blev inte så pjåkigt, klockan visade 25.15 när jag paserade mållinjen. Det är jag lite stolt över :) Med lite enkla beräkningar kan man då räkna ut att jag sprang i 12km/h... Men nästa år ska det bli ännu närmare "grabbarnas" tider!



Sen ska vi ju inte glömma picknicken efteråt... Mmmmm!

Kommentarer
Postat av: elina

härligt! riktigt duktig är du ju! ;)

2009-05-30 @ 00:46:24
URL: http://elinaflina15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0