Hur mycket hinner du med före frukost?

Jag har slagt personligt rekord i det idag!

Vaknade klockan 9 typ och bestämde mig för att "en joggingrunda för frukost är ju alltid trevligt", så det blev en runda runt några gärden, där jag bland annat mötte en travare som jag blev erbjuden att springa kapp med.

Sen när jag kom hem blev det en snabb dusch innan jag och morfar hoppade in i bilen och åkte 3 mil för att hämta gammelfarmor . För att inte bli en trafikfara pga. den missade frukost blev det en liten banan påväg ut till bilen.

Sedan när vi kom hem blev det frukost, och sekunden efter tårta eftersom vi firade mormor. Frukosten åts alltså runt 11.00 och jag steg upp och stack ut och jogga 9 :p så har iaf inte jag gjort innan.


För övrigt kan tilläggas att jag tillbringat helgen hos släkten i väst på landet. Så öppet fritt, lugn, kravlöst och avslappnande.

Och sist men absolut inte minst: Min moster har gift sig, med robert såklart :D



Kommentarer
Postat av: Jacob

Vad härligt det låter!

Jag var en sväng ute på landet jag med och det är

verkligen avslappnande =)

2009-05-25 @ 18:21:35
URL: http://jaquob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0